sobota, 16 listopada 2013

AMBIENT

Wszelka form marketingu niestandardowego. Współcześnie funkcjonuje wiele rozumień tego pojęcia i wciąż przechodzi ono kolejne metamorfozy. Poza outdoorem można do działań ambientowych zaliczyć marketing wirusowytrendsetttinge-mail marketingbuzzmarketinggry marketingowe a także reklamę indoorową czy na środkach komunkacji miejskiej. Ambient jest niezwykle bogatą formą komunikacji marketingowej i wyróżnia się przede wszystkim tym, że jest działaniem niestandardowym, jednorazowym na styku ATL i BTL. Zwykle realizuje się go na specjalne życzenie klienta pod konkretny produkt czy usługę oraz konkretną grupę docelową. Jego kluczowym elementem jest wywołanie zaskoczenia i tzw. efektu WOW. Działa on nie tylko kreacją reklamową, ale także formą w jakiej jest ona wyrażana. Ambient marketing charakteryzuje się wykorzystaniem jednostkowo lub jednocześnie kilku czynników do celów reklamowych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz